2017 m. balandžio 5 d., trečiadienis

Lauros Sintijos Černiauskaitės pirmoji knyga


Iki šiol nesu skaitęs šios rašytojos kūrybos, taigi neturiu apie ją jokios aiškios nuomonės.

Pirmoji autorės knyga "Trys paros prie mylimosios slenksčio" buvo išspausdinta 1994 metais kaip Lietuvos rašytojų sąjungos konkurso "Pirmoji knyga" laimėtoja. Tai mažos apimties knygutė - 4 apsakymų rinkinys. Pirmasis mano įspūdis skaitant buvo ganėtinai geras, tačiau tuo pačiu sunku įvertinti, kiek iš tikrųjų šie apsakymai patiko. Juose visuose figūruoja tas pats personažas vardu Ramas (ko gero, Ramūno trumpinys) - beviltiškas romantikas, taip jį apibūdinčiau. Jo pasidavimas romantinėms fantazijoms mane ir glumino. Ką šiomis istorijomis autorė norėjo pasakyti ar pavaizduoti? Ar autorė tiki tokių fantazijų prasmingumu?

Ko gero, knyga labiau orientuota į moterišką auditoriją, tačiau neketinu dėl to sielvartauti. Esu vyras ir ieškau geros literatūros, ir man nebūtina, kad ji atitiktų mano skonį. Galų gale tokia ir šio projekto esmė - susipažinti su lietuvių rašytojais ir rašytojomis.

Galiausiai pasilieku prie nuomonės, kad knyga yra nebloga, tačiau šie apsakymai tėra tik dalelė rašytojos sukurto pasaulio apie Ramą. Todėl esu įsitikinęs, kad autorė galėjo parašyti ir didesnės apimties tekstą (tekstus) ir taip būtų atskleidusi įvairiapusiškesnį šio personažo charakterį ir jo santykius su draugais, su seserimi.

Sekite tolesnius įrašus mano tinklaraštyje.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą